MaraenSeppe.reismee.nl

De watervallen van Iguaçu

De grootste watervallen ter wereld, samen met het nationale park toegevoegd aan de UNESCO Werelderfgoedlijst, en terecht! Via 275 watervallen stort de Iguaçurivier zich in de Paranárivier. Via bruggetjes en paden kan je onder en vlak boven de watervallen wandelen, met achter elke rots een nieuw, overdonderend uitzicht.

De tweede dag hebben we een boottocht gemaakt, 'The Great Nautical adventure', (sensationele titel, maar toch waar). Na een tocht met een truck door het regenwoud (geen jaguar te bespeuren, helaas) nam een motorboot ons mee tot vlak onder de watervallen. Op enkele seconden waren we door en door nat, adrenalinekick! Helaas hebben we geen foto's, de batterij begaf het :-)

In het nationale park liep het vol met beestjes, vooral coati's, mooi om naar te kijken maar lichtjes agressief als het op eten aankomt. - zie foto's.

Het was prachtig , en we willen best wel eens terug :-)

Groetjes,

Seppe en Mara

Kevin

Geweldig om eindelijk een visueel beeld te hebben van waar, wat en hoe. :)

Het ziet er gewoon prachtig uit. Geniet ervan.

Kevin

Old man

Zulke zorgeloze foto's... om jaloers bij te worden. Bij het zien van dit alles en van jullie kan ik me best voorstellen dat het niet veel moeite kost om dit bekrompen Vlaanderen uit jullie hoofden te houden.

Ter info aan de reizigers: dankzij mijn niet afhoudende zorgen beginnen jullie ficussen gelijkenissen te vertonen met de plantengroei bij jullie ginds.

Fototip: Mara, verplicht je fotogeile reisgezel om wat meer zelf de camera ter hand te nemen zodat we jou ook zo prominent te zien krijgen.

Seppe en Mara:geniet ervan, draag zorg voor de overige foto's en voor elkaar !!!!

E.

tinne Remes

Cool!
ooit zie ik mij dit nog eens terug doen maar dan met ons gezinnetje ;-)
geniet er ma van!!!!

greetings van ons viertjes