MaraenSeppe.reismee.nl

De foto's! En nu werkt de link! :-)

Dag iedereen!

Vanaf nu zijn onze foto's op picasa te vinden, de verhaaltjes komen nog steeds op deze site.

In de tekst zal telkens een link staan naar het bijbehorende foto-album.Wij delen die niet publiek,

dus je hebt de link nodig om ze te zien!

We zijn nu in Cochabamba, Bolivië, waar we eindelijk op het internet kunnen, ik ben dus

stevig werk aan het maken van de foto's.

Uruguay komt eraan! Enjoy!

Dikke kussen,

Mara en Seppe

Reacties

Reacties

Sabrina

Dag zus en Seppe!

Heb net alle foto's bekeken en het ziet er daar fantastisch uit! Ben blij dat ik Frida eens gezien heb na al die verhalen :-) Ze hebben daar precies ook veel rare beesten rondlopen. Toch al een paar keer op een boot gezeten heb ik gezien...niet misselijk geworden op de catamaran?
Heb je trouwens zo een haarspeldje gekocht? Want die zien er superleuk uit!
Je brief is nog niet toegekomen...ik wacht af en controleer elke dag mijn brievenbus ! Spannend!
Amuseer jullie daar nog en voorzichtig zijn bij de puma he ;-)

Mis jullie!
Dikke kus,
Ina

Kevin

Hey,

De foto's zijn gewoon schitterend. Ik kan zo zien dat jullie ervan genieten.
Ajani kijkt altijd mee naar de foto's en is jullie helemaal niet vergeten.

Een geweldig aangeleerd liedje heeft hier het voorbije maanden, luidkeels gezongen, de woning gevuld. ;)

Geniet van elke seconde die jullie daar beleven.

Kevin

Ps: Jullie kaartje is hier goed aangekomen. Merci.

Niki Claus

Hallo lieve collega! Die reis van jullie ziet er echt fantastisch uit. Daarvan getuigen de vele prachtige foto's, met adembenemende landschappen en exotische toestanden. Ik ben stikjaloers!! Mara, je boeiende en leerrijke verhalen lezen als een trein. Onnodig te zeggen dat je nog volop met Seppe moet genieten van de komende weken, de avonturen, de gastvrijheid, de panorama's, ...
Om eerlijk te zijn: ik heb meteen de datum van je terugkeer genoteerd in m'n agenda, want ik zal blij zijn om jou weer te zien. Maar waarschijnlijk willen jullie daar nu nog niet te veel aan denken ;-)
Enjoy yourselves!!!
Dikke knuffel van Niki

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!